crema de fata,

Produse terminate

09:55:00 Descude 0 Comments



Mi-am propus sa mai consum din produsele care zac nedesfacute.






1. Laptele demachiant Elmiplant curata eficient si nu usuca tenul
2. Crema Elmiplant 
Este o crema usoara, hidratanta si miroase tare bine.Cred ca o voi recumpara.


3. Am fost eu cam carcotasa la inceput in legatura cu antiperspirantele Dove, dar am ajuns sa le folosesc.


5. Sampon si balsam profesional Wella
Samponul isi face treaba bine si miroase foarte frumos..Balsamul descurca parul si il hidrateaza, lasandu-l fin si matasos.


6. Gelul pentru igiena intima Anian. 
7. Uleiul anticelulitic Elmiplant


8. Fond de ten Lush - textura usoara, acoperire mica
9. Fond de ten Rimmel Lasting Finish


10. Pudra Avon
11. Mascara Nyx Doll Eye - are pensula perfecta pentru genele mele, alungeste si ofera volum


You Might Also Like