autobronzant bun,

Balea vs. Gerocossen. Autobronzant. Review

10:32:00 Descude 0 Comments





E greu sa te bucuri de un bronz frumos daca ai un ten deschis la culoare si cum toate vin la pachet, cu pistrui si alunite.
Ma feresc de razele soarelui cat pot si la plaja folosesc SPF 50, nu pot sa visez la o piele aramie decat prin alte metode si cel mai simplu e sa apelez la autobronzante, le prefer pe cele cu bronzare treptata... cu cele clasice nu am avut succes. 
Pana acum am incercat  Balea - Magic Summer si Gerocossen - Summer Skin .



Ambele au aceleasi caracteristici, coloreaza uniform, in mod normal dupa 4 utilizari obtii o nuanta frumoasa.
Nu lasa urme inestetice si asta e unul dintre motivele importante pentru care prefer lotiunile cu bronzare treptata.
Le recomand cu caldura, preferatul meu ramane insa Balea - Magic Summer in ciuda mirosului intepator specific. 
Gerocossen - Summer Skin imi place pentru textura untoasa si pentru mirosul citric.




Pentru a accentua bronzul si pentru a-l scoate in evidenta, imi place sa aplic o lotiune cu particule stralucitoare (Avon Skin So Soft).


Balea - Magic Summer va ramane o amintire frumoasa pentru care merita multumiri Simona pentru tot efortul depus.
Gerocossen - Summer Skin il voi mai cumpara daca nu vor existe alternative, dar am pus deja ochii pe o lotiune asemanatoare de la Cosmetic Plant.


Cu drag,
DESCUDE

You Might Also Like