accesorii,

Bijuterii din argint de pe Bellast

01:11:00 Descude 0 Comments





De-alungul anilor am tot adunat inele, lanturi si bratari din argint, dar intr-un moment de confuzie le-am daruit pe toate si "am decis" ca mie mi se potrivesc doar bijuteriile aurii, fie ele tinichele sau din metal pretios.
Acum am ajuns la sentimente mai bune si agreez si argintul.


Pe Bellast gasesc cele mai finute bijuterii si de data asta am adaugat in cos un lantisor, un inel si cerceii, toate din argint 925.
Cerceii si inelul in forma de inimioare se potrivesc atat de bine unei tinute romantice.


Dintre cele trei, inelul  imi e cel mai drag.


Cerceii  i-am comandat cu gandul sa ii fac cadou, dar m-am razganddit intre timp. Se potrivesc cu inelul, nu?

Lantisorul e masiv si greu si asta imi place cel mai tare la el.
Pe site  se vede mult mai bine frumusetea lui, cu aparatul meu nu am reusit sa surprind nici pe jumatate detaliile.




Love,
    Descude

You Might Also Like